четвер, 30 травня 2024 р.

МАЙСТЕР ІСТОРИЧНОГО РОМАНУ


До 95-річчя від дня народження Романа Іваничука у Трускавецькій центральній міській бібліотеці була оформлена тематична поличка присвячена видатному українському письменнику, громадському діячеві, одному з організаторів Товариства української мови ім. Т. Шевченка, Герою України. До уваги відвідувачів бібліотеки представлені історичні романи письменника- «Мальви», «Черлене вино», «Манускрипт з вулиці Руської», «Вода з каменю», «Четвертий вимір», «Шрами на скалі», «Журавлиний крик», «Бо війна війною», «Орда» та інші. Книжково-ілюстративну експозицію доповнюють видання літературно-публіцистичної творчості письменника в книзі «Чистий метал людського слова», книга кращих інтерв’ю «Світ спіймав мене, і я тим тішуся: мої інтерв’ю », збірка щоденникових записів, спогадів та роздумів «Благослови, душе моя, Господа…».

Ближче до 80-літнього ювілею письменник говорив в інтерв’ю і на зустрічах, що досить уже йому писати, і кожну свою нову книжку називав останньою. Так і виходили щоразу, як останні, його твори «Нещоденний щоденник» (2005 рік), «Вогненні стовпи» (2006 рік), «Люлька з червоного дерева» (2009 рік), «Моя кунсткамера» (2009 рік), «Понад Прутом моя Коломия» (2010 рік), «Хресна проща» (2011 рік), «Торговиця» (2012 рік).

В минулому живе сучасне, в сучасному відлунює минуле. Світ історичних романів Іваничука – це світ великих пристрастей, народна історія, це українська доля у символічних образах, це мальви-квіти з України, черленим вином пролита на рідну землю кров, яка зарясніла кетягами калини, добута з каменю вода, що тамувала духовну спрагу народу.

Запрошуємо відвідати центральну бібліотеку та обрати для читання книги майстра історичного роману.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар