середа, 15 травня 2024 р.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДВОТОМНИКА ТАРАС МАТВІЇВ. МОЇ ДУМКИ


Сьогодні мій день зробив один хлопчина з Борислава, десятикласник, який прийшов на презентацію двотомника Тарас Матвіїв. Мої думки. Його звати Ілля. На жаль, у метушні не спитала прізвища... Зате надовго запам'ятаю його щирі слова і навіть сльози... Після спільної фотосесії Ілля, ще незнайомий мені у цю мить на ім'я юнак, підійшов до презентаційного столу з книгами і мовчки, поки ми всі спілкувалися, на них дивився. Коли я його помітила і жартівливо спитала: "Молодий чоловіче, про що ми задумались?", він серйозно відповів: "Про книги. Я їх хочу"... А я ж, усвідомлюючи статус школяра без зарплатні і навіть без стипендії, випалила: " Ти можеш їх замовити, а батьки потім оплатять карткою". На що цей чорноокий хлопчина відповів: "У мене є гроші". Мені аж стало соромно за себе... Ото педагогиня, думаю: хлопець виявився дорослим і самодостатнім, а ти з ним, наче з дитиною... Ну нічого, я це компенсувала йому суттєвою знижкою) Та не в тім справа власне... Коли я підписувала для Іллі книги, з цікавості спитала: "Тебе вони зачепили? Чи хтось із твоїх рідних воює?". Його відповідь, впереміш зі щирими сльозами, мене приголомшила: "Я дотепер якось не задумувався про війну. А тепер наче прокинувся..."

Господи, ось воно, ось - Тарасове! Пробуджувати серця! Виривати їх із тенет байдужості, інертності! Цей хлопчина, який якось смішно, ще геть по-дитячому, мабуть, соромлячись своїх щирих емоцій, перед автографом сказав мені: "Я вийду видую ніс...", - він неймовірний приклад того, ЯК Тарасове слово впливає на людей, особливо молодих!

Я впевнена, що Ілля стане хорошою Людиною, а, головне, небайдужою. І дай лише Бог, щоб йому не довелось воювати, але сьогодні він на прикладі історії про Тараса отримав урок правдивого патріотизму, милосердя і свободи. А ще... він чомусь нагадав мені мого Тарасика... такий само чорнявенький, з широкими, мов крила, бровенятами і гострим поглядом чорних очей... Тому я так притулилась до нього, коли нас фотографували...🥹

Ти Є, синку! Твоя душа жива! Бо мертві не можуть так торкатися людських сердець!.. Дякую тобі, рідний, ангеле мій, за цю беззаперечну віру!😇

Дякую щиро директорці URBAN бібліотеки міста Трускавця пані Віра Савка за гостинний та теплий прийом. Наші приятельські стосунки тривають скоро ось уже як 5 років... Вперше я презентувала в цій затишній і сучасній бібліотеці свою "Легкокрилу", це був вересень 2019 року, за 10 місяців до...💔

А нині я привезла книги сина... Що ж, нехай і вони будуть тепер в Трускавецькій міській URBAN бібліотеці, щоб пробуджувати, щоб змінювати, щоб надихати.

Дякую також Ira Karpyak за фото і відео презентації, з нею ми теж давно знайомі, а також за її милу усмішку, яка мене підбадьорювала (було нелегко, як завжди, але перед аудиторією дітей особлива установка: триматись хоч би що!))

Дякую моїм новим знайомим, серед яких була і мама полеглого воїна, які прийшли сьогодні мене підтримати.

Дякую вчителям середньої школи міста Борислава, які розуміють важливість національно-патріотичного виховання молоді на прикладі новітніх героїв.

І, звісно, ж насамперед дякую Богу! За цей день, за людей, що були поруч, за щирі емоції й спраглі юнацькі очі, за Іллю... Благослови цих людей, усіх нас в Україні, своєю милістю🙏

Амінь. І слава Україні!

А ще... так співпало, що в ці миті, коли ми проводили презентацію, Трускавець зустрічав на щиті ще одного новітнього героя.  Йому назавжди 31, як і Тарасові...

Героям слава!





Немає коментарів:

Дописати коментар