четвер, 8 квітня 2021 р.

Всесвітній день здоров’я. Здоров’я – це дар. Його треба шанувати, не витрачати, а примножувати.

 

Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7-го квітня. Це свято увійшло в традицію, за даними проекту DilovaMova.com, з середини минулого століття. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ». Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято (WHA/A.2RES.35). До 1950-го року цей день відзначався 22-го липня, в день, коли сталася масштабна ратифікація запропонованого Статуту ВООЗ, потім День закріпився за нинішньою датою.

 Здоров'я – найбільша цінність нашого життя. Однак саме до нього ми часто ставимося найбільш легковажно. "Здобути і зберегти здоров'я може тільки сама людина". Бібліотекарі бібліотеки для дітей запрошують прочитати книги про здоровий спосіб життя, які є в бібліотеці. Вони допоможуть зрозуміти, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби.

Тож у Всесвітній день здоров’я бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними!

Немає коментарів:

Дописати коментар