неділя, 21 квітня 2019 р.

ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ ЧИ ЗДОРОВ’Я


Сьогодні особливо гостро стоїть проблема виховання здорової молоді. Здоров’я – найбільша людська цінність, яку на жаль багато людей починають цінувати і берегти, вже втративши значну частину цього скарбу, відпущеного їм природою.
В міській бібліотеці для дітей зібрались за круглим столом учні 7-Б класу СЗШ №3 (класний керівник Наталія Дашко) для обговорення питання шкідливих звичок, які присутні в житті людини та як вести здоровий спосіб життя. Здоровий спосіб життя передбачає дотримання виконання певних правил, що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, духовну рівновагу та здоров’я людини.
Бібліотекар Леся Цісінська розповіла присутнім про куріння, алкоголь, наркотики, які негативно впливають на стан здоров’я людини та боротьбу з ними. Діти називали шкідливі звички, що їх набувають люди, наводили приклади поганих звичок своїх знайомих, а також переглянули відео “Діти і наркотики”, “Дитячий алкоголізм”, “Казка про шкідливість паління”.
З учнями проведено вікторину Я здоровя бережу, сам собі допоможу”, гру-вікторину “Книгу прочитаєш – про здоровя все пізнаєш.
Бібліотекарі в розмові з дітьми намагались довести, що без алкоголю, наркотиків, цигарок можна досягти поваги серед однолітків. Головне – замислитися про наслідки своїх дій. Зрозуміло, що для того, аби бути здоровим, потрібно докласти певних зусиль - займатись спортом, вести активний спосіб життя. Втратити своє здоровя дуже легко, а повернути неможливо. В народі кажуть: Є каяття, а нема вороття.


Немає коментарів:

Дописати коментар