вівторок, 11 лютого 2020 р.

СІМ'Я І ПРАВО В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ

Світлина від Natalij Markovetska.
Родина, сім’я – це найдорожче для кожної людини. З сім’ї починається життя людини. Вона – джерело любові, поваги, прихильності без чого не може існувати людина. Ще сказав Григорій Сковорода:
Де згода в сімействі,
Де мир, а не війна,
Щасливі ті люди, блаженна сторона,
Їх Бог благословляє, добро їм посилає
І з ними вік живе!


Світлина від Natalij Markovetska.7 лютого в центральній міській бібліотеці відбулась інформаційна хвилинка «Сім’я і право в сучасній Україні» та інформаційно – консультативний прийом з основ сімейного права України. Провідний бібліотекар читальної зали Ореста Касперська розповіла присутнім про те, що сучасний світ змінюється дуже швидко, змінюються й вимоги до людини. Сім’я втрачає свою цінність, зростає кількість розлучень, але людина повинна проживати радісне і щасливе життя.
Світлина від Natalij Markovetska.Для тих ,хто переймався питаннями сімейних відносин, складними людськими стосунками, проблемами в сім’ї, надала професійні відповіді з даних питань – головний спеціаліст Трускавецького бюро правової допомоги Софія Габрівська.
Саме щаслива сім’я, на нашу думку дасть можливість чоловікам та жінкам свідомо розвиватися, бути гармонійними, самодостатніми, реалізованими в суспільстві. Ми знаємо, що щаслива родина – багата Україна !
Підготувала провідний бібліотекар Ореста Касперська.



Немає коментарів:

Дописати коментар