четвер, 24 жовтня 2019 р.

ЗДОРОВ'Я МУДРИЙ ГОНОРАР


Дай Боже здоров’я! Такими словами розпочалася зустріч з лікарем «Здоров’я – мудрих гонорар» 5 вересня у центральній міській бібліотеці. Це судження французького поета П’єра-Жана Беранже. Бо найбільша цінність сучасної людини – здоров’я. Проте є чимало людей, які самі шкодять своєму здоров’ю, уживаючи алкоголь, наркотики, палячи тютюн.
Гостем нашого заходу був лікар, краєзнавець, мандрівник і власне цікава людина пан Ігор Ліщинський. У ході спілкування в дружній атмосфері обговорено методи профілактики різноманітних хворобливих станів організму. Лікар проінформував слухачів з питаннь вибору сімейного лікаря і їхні зобов’язання перед пацієнтами. На запитання присутніх наш гість толерантно надавав відповіді і застереження вчасно звертатися до лікаря, щоб запобігти хворобам. Деякі присутні консультувалися з лікарем щодо свого діагнозу.
Одна приказка говорить « Хто про здоров’я дбає тому Бог помагає». Тож бажаємо всім бути здоровими і життєрадісними !
Підготувала: пров. бібл. чит. зали Ореста Касперська.


Немає коментарів:

Дописати коментар