вівторок, 6 жовтня 2015 р.

Трускавець у назвах

Для історії кожне місто дороге і цікаве своєю самобутньою літописністю. Непримітна в минулому підгір`янська місцина, стародавня назва якої – Трускавець зажила нової слави і увірвалася в нашу сучасність як символ міцного здоров`я.
                    Але як жив наш Трускавець? Звідки походить назва міста? Про все це присутнім стало відомо з калейдоскопу цікавого «Трускавець у назвах», який відбувся 6 жовтня в бібліотеці-філії №1. Цікавою для читачів була розповідь бібліотекаря Любові Кіско, а керівник туристично-краєзнавчого гуртка Будинку учнівської творчості Олександр Бляхарський доповнив цікавими фактами. Користувачі оглянули книжково-ілюстративну виставку «Трускавець пишається минулим – дивиться у майбутнє». На завершення заходу учні 8-Б та 9-В класів СЗШ №1 читали вірші місцевих поетів про своє рідне місто.
                    Я люблю твої вулички тихі,
                    Цвіт садів, спів джерельної води…
                    Я люблю тебе взимку і літом
                    В цілім світі такий лише ти!
                    Ти привітно гостей зустрічаєш,
                    Місто мрій і відкритих сердець…
                    Моя казка, моя колискова,
                    Рідне місто моє – Трускавець!
 
                                                                     Провідний бібліотекар Любов Кіско.




Немає коментарів:

Дописати коментар