середа, 2 червня 2021 р.

ВІРТУАЛЬНИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ КРУЇЗ ДО МАЛЬОВНИЧОГО СЕЛА УЛИЧНЕ

 Уличнянський куферок

Село моє, моя колиска

Моя земля мені свята
Моя домівка серцю близька
Моя любов, моя краса.
Так… Свіже повітря, прохолодна джерельна водиця, п’янкий аромат цвіту, спів пташок – все це асоціюється лише з одним словом – село.

27 травня учасники заходу вирушили у віртуальний краєзнавчий круїз до мальовничого села Уличне, де люди добрі і працьовиті, прагнуть зробити своє село гарним, зручним та впорядкованим. Бібліотекар Ореста Касперська розповіла присутнім, що село вирізняється національною свідомістю.
Відеоролик Уличне – «Підкорені долею» 1947 розказав про вшанування жертв насильницької депортації із Надсяння у село Уличне.
Особлива увага слухачів була прикута до уличнянського куферка… Саме такий експонат виставлено в міні – музею села.
Керівник бібліотечно – дозвілевого центру пані Наталія Ничик, яка з
великою любов’ю і душевним трепетом поділилася з нами розповідями про атмосферу сучасного села, чим дихає, як розвивається, як досягають успіхів у спорті, в побуті, в культурі. А також шанують і плекають пам’ять про історію рідного куточка і для цього послужило відкриття міні – музею, як місцевого краєзнавчого куферка. Пані Наталя привезла із собою також відео, яке залишило незабутні враження.
Тож побажаймо селу Уличне успішно розвиватися, рости і процвітати!
Підготувала провідний бібліотекар Ореста Касперська.

Немає коментарів:

Дописати коментар